Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

Interjú a főszerkesztővel (Vol. 2)

Cikkek/Interjúk 2010. augusztus 16. Desann 80 hozzászólás 1768 olvasás Címkék: Team Fortress 2

Alighanem senkinek sem kell bemutatni Bunfit, a magyar TF2 scene talán legismeretebb személyét. Ebben az interjúban is sok témáról elmondja őszinte véleményét. Tanulságos!

Ha valaki két napnál többet eltöltött a magyar közösségben, akkor minden bizonnyal belebotlott már Bunfi nevébe. A TotalTF "fénykorának" főszerkesztője, a Hunforstressz blog gazdája (Dick Richardson...) már hosszú ideje jelen van a magyar TF-társadalomban, sok mindent tapasztalt. Ugyan ma már aktívan nem játszik ezzel a játékkal, de véleménye még mindig van. Stílusa és egyéb dolgok miatt sokan nem szívlelik, és igaz, ami igaz, ő sem egy angyal, védeni sem kell. Ám az is igaz, hogy a legtöbbször nem beszél hülyeséget... Ha másra nem, néhvány dolog tisztázására jó lehet ez a terjedelmes beszélgetés.

Elég a rizsából, következzen az interjú!

 

Kezdésként, kérlek, áruld el, hogy kit is takar a Bunfi álnév! A Team Fortress 2-vel hogyan kerültél kapcsolatba?

Bunfi: Balogh Tamás vagyok, de szerintem ezt már tudják jónéhányan. A Team Fortress 2-vel pedig ha jól emlékszem az egyik gamestar dvd lemezén találkoztam először. Kicsit utánajárva a játéknak, rögtön megtetszett. Megjelenés után fél év tört verzió (internet híján), majd az eredeti. Mostanában viszont már alig játszom.

Honnan jött ez a "becenév"?

Bunfi: A honnant nem tudom megmondani, csak a mikort. 1998 tavasza.

Sokan mint a TotalTF egykori (?) főszerkesztőjeként ismernek téged. Elég hosszú ideig dolgoztál ott, sokáig az volt az egyetlen magyar TF-es honlap. Hogy emlékszel vissza azokra az időkre? Mi a legjobb és mi a legrosszabb élményed ezzel kapcsolatban?

Bunfi: Még jelenleg is mint főszerkesztő vagyok megjelölve, de nem nagyon találok olyan témát, amivel szívesen foglalkoznék. Változnak az idők. 2008 nyarán vetődött fel az ötlet ToMee-val és Irdatlan Bácsival, hogy csinálni kellene valami színvonalas hírportált. Itt már egy elég érdekes akadályba botlottunk, hiszen a domaint már birtokolta valaki, így tf2addiktok.hu néven idult volna el. A domainregisztrációval Bizmark lett megbízva, ám az ezzel való késlekedés (időközben elindult a totaltf.hu), valamit egyéb irányú elfoglaltságaik (=felsőoktatás örömei) miatt ez elmaradt. Így kezdtem meg 2008 novemberében próbálgatni, hogy mit lehet kihozni a dologból. Az, hogy ez mennyire sikerült mindenki döntse el maga.

Nem voltak rossz idők, szerettem csinálni amit csináltam, még munka és főiskola mellett is. Azonban a dolgok idővel megváltoztak, sajnos volt, ami nem előnyére. Sokszor kijelentettem privátban vagy publikusan, hogy nem csinálom tovább, mert nem érdemes. Azonban mindig volt valami, ami visszahozott. Kellemes/kellemetlen emlékekről inkább nem nyilatkozom

Mit gondolsz arról, hogy a szebb napokat látott Total mapaság csak vegetál és a színvonal sem a régi?

Bunfi: Ez nagyon egyszerű. Nem foglalkozik vele senki sem. A színvonal pedig az olvasók részéről sem a régi, sőt.

Mint a közösség egyik legismertebb alakja, sok támadás, személyeskedés ért már. Ebben közrejátszik szókimondó és valóban néha nehezen tolerálható stlíusod. Hogyan élted, éled meg ezeket a "beszólásokat", mennyiben érzed jogosnak őket?

Bunfi: Sokszor nagyon kiakadtam, mivel úgy éreztem, hogy fél füllel hallottak valamit, de már ők teljesen képben vannak és a véleményük releváns. Nagy ívben le kellett volna őket szarni, azonban technikai és mentalitásbeli okok miatt nem nagyon ment. Sajnálom azokat az embereket, akik csak személyeskedni tudnak. Magukról állították/állítják ki a szegénységi bizonyítványt. Mindemellett pedig gyávák, a tízéves gonosz, herpeszes Ödönke is képes ugyanerre az anonimitás ködében. Vagyis a hitt anonimitás ködében, mert vagy így, vagy úgy mindenkiről kideríthető, hogy kicsoda.

Jogosak voltak-e? Szerintem nem, mert itt kettőn áll a vásár. Ha nem tetszik, nem olvasom. Ez ilyen egyszerű, attól, hogy ingyen biztosítja valaki, hogy legyen mit olvasni és időt szán erre, az nem jelenti automatikusan azt, hogy mindenkinek meg kell felelnie. Amit leírtam annak 98%-át ma is vallom, maximum egy picit más végeredménnyel.

Van amit megbántál hosszúnak mondható TF-s, főszerkesztői pályafutásod alatt?

Bunfi: Igen. Az egészet, mivel legtöbbször a játék rovására ment, így soha nem sikerült normálisan klánban játszani. Bár ebbe belejátszott a rambo játékstílusom és a néha elviselhetetlen kiállhatatlanságom (ritkán). Ha újra kezdhetném, akkor leszólóember lennék, mert megtehetem és sokat játszanék.

Személyeddel kapcsolatban nehezen kikerülhető a hírhedt Hunforstressz blog, amely bombaként robbant a magyar scene-be, úgy egy évvel ezelőtt. A sokszor durva hangvételű írásokkal rámutattál a közösségen belüli visszáságokra,botrányokra, kezdetben még álnéven. Mi volt ezzel a cél? Véleményed szerint ettől változott bármi is, vagy csak újabb teret adott a trolloknak és egymás anyázásának?

Bunfi: Rengeteg fáradt gőz felgyülemlett bennem, amit a jogtalan és tapló módon megfogalmazott, kritikának beállított személyeskedés szült. Az alap megvolt hozzá, mert nagyképű tizenéves, tapasztalatlan hülyegyerekből ma is sok van. Elég csak beleolvasni a pub-pro cikk hozzászólásaiba. A célom az volt, hogy ha már annyira képben vannak, legalább tudják miről beszélünk. Sok eredménye nem lett, hiszen rengetegen félreértik, beleolvasnak és meg vannak sértődve. Pedig a tények ezek voltak, egy-két kivételtől eltekintve emészthetően tálalva. Ha változott is valami, az szerintem az én hozzáállásom. És persze sokan nagyokat nevettek, mikor olvasták. Összességében nem bántam meg, habár woody és lowász faszkalapságának köszönhetően ezt is félbehagytam egyszer.

Nem gondolod, hogy néha túllőttetek a célom? Személyes kedvencem az a cikk, amelyben Fodi - persze álnéven - a saját totálos írását kritizálja és abból kiindulva gyalázza az akkori Team Reaction-t...

Bunfi: Az a Reactionos cikk fedett fel minket, mert mint kiderült nem volt teljesen korrekt és nem kicsit lőtt túl az eredeti koncepción. Azonban ennek is pozitive végkifejlete lett, mivel lett a gondolataimnak egy magyar hangja, kappan. De megbeszéltük a dolgot és utána is mentek tovább a dolgok, csak néha kicsit óvatosabban írtam/írtunk.

Manapság hogyan viszonyulsz a bloghoz? Rendszeresen jelennek meg nem TF-témájú írások is.

Bunfi: Nyár van és téma sem nagyon van, de azt nem mondanám, hogy nem jelennek meg TF-témájú írások. Az egyetlen kikacsintás aMachete című film fizetetlen (hogy a fene enné meg) reklámja, mivel elég régóta várom Trejo bácsit és a késgyűjteményét. (nem vagy vele egyedül - a szerk.)

De van rengeteg anyag, ami nem kerül ki, mert túl személyeskedő vagy épp nem akarom vagy a forrásom nem akarja nyilvánosságra hozni. De majd ha egyszer befejezem, feltöltöm egy rarban és mindenki úgy csámcsoghat majd rajta, ahogy akar.

A magyar közösséget már-már divat mindenek legaljának nevezni és szidni. Ez a következetes "minden rossz és az is marad" hozzállás mennyiben jogos? Ha elvesszük a trollokat (amik mindenhol akadnak) és a tizenéves wannabe-kat, akkor is valóban ennyire szörnyű a helyzet?

Bunfi: Hány értelmes magyar kompetitív játékost ismersz, aki csak azért játszik, mert szeret játszani? Én nagyon-nagyon keveset. Bizonyítani akarnak, híresek akarnak lenni és az ára nem számít. Bár nem is tudom, mit várok éretlen gyerekektől. Korhatáros internetet! Adómentességet és ingyen sőrt! De a viccet félretéve, mindenki ítélje meg maga, hogy mit gondol a közösségről.

Ha már itt tartunk: mitől lesz jó egy közösség?

Bunfi: Erről könyvet is lehetne írni. A közösség azt jelenti, hogy egy valami összeköt mindenkit, aki a közösséghez tartozik. Azonban ennyi, nem kellene tovább lihegni ezen. Jobbá pedig úgy válhatna, hogy többen tesznek önzetlenül a többiekért, nem pedig ellehetetlenítenek és leszólnak mindent. A lejáratókampányok pedig... inkább hagyjuk.

Sokszor felgyülemlenek a kommentek egyes cikkeknél. Ezzel nem is lenne baj, ám az illetők éretlensége (?) miatt az esetek többségénél anyázásba fordul az egész. Egyáltalán, van értelme a monitor mögüli észosztogatásnak?Nem láttam, hogy bárki valaha igazat adott volna amásiknak...

Bunfi: Persze, hiszen ettől nő az e-penis és ha már elég nagy akkor lehet vele szerepelni egy e-pornófilmben is. De legtöbbször még anyázni sem tudnak rendesen. Értelme sok nincs, mert kintről ordibál a csőcselék befelé, hogy "hahaha, de szar nektek odabennt és jót röhögünk rajtatok". Persze ez közel sem így van.

Egy másik téma: a Pros. vs. Pubbers nevű esemény elbukása. Szerinted hol romlott el az egész? Tényleg képtelenek vagyunk bármit jól megszervezni?

Bunfi: Hol romlott el? Ha a blogomon nem mondtam el a magam fikázós stílusában, akkor itt sem fogom. Ezért elnézésedet kérem, azonban a dolgokra már ráállt egy szakértői kormány és valamit ki fogunk hozni a dologból mindenképp és a folytatás sem elképzelhetetlen.

A második kérdésedre pedig a válaszom: a többség tényleg képtelen rá, a többieket meg nem érdekli.

Akkor ezt a témát nem is feszegetem egyelőre.

Azért ehhez kapcsolódva  arra megkérnélek, hogy állítsd össze a Te magyar álomcsapatodat! Akár kettőt is, az egyikben csak a skill számít, a másikban meg az is, hogy mennyire tudnának együtt játszani.

Bunfi: Jó vicc! Álomcsapat három tucat emberből? A Szupercsapatnak sikerülne, de nekem nem. Sőt, amúgy is csak az indulatokat szítaná, hogy a kettő egy és ugyanaz lenne. Miért? Mert eddig senki nem jött ide, hogy szeretnék játszani, úgy érzem jól játszom, próbáljatok ki. Mindenki csak a helyet követeli magának és a kibaszottul irreleváns véleményének, a maga "megfontolt" stílusában. Lehetnek jó játékosok, de nem hiszem, hogy ne vette volna őket észre senki.

Tudtam, hogy nem szabad szokványos válaszra várnom. :)

Sokszor visszatérő téma, hogy több magyar játékos túlértékeli magát. Ezek alapján Mo. a "tízezer mid skilles játékos országa" is lehetne. Ez szimpla nagyképűség vagy tudatlanság?

Bunfi: Ezt a témát is már megénekeltük Fodival a blogon. Szeretném hinni, hogy jó vagyok, fontos vagyok vagy akármi amit akartok. De attól még nem az a valóság és ez nem ok arra, hogy ezt a cirkuszt csináljuk. Rájöttünk, hogy falra hányt borsó még a jó szándékú eszmefuttatás is. A szerénységet keresni pedig reménytelen.

Ahogy te is említetted, igen csekély azon magyar játékosok száma, akik értenek a játékhoz, még kevesebb, akik külföldön játszanak, viszonylag magas szinten. Mi ennek az oka? Az alacsony játékosszám?

Bunfi: Kevesen vállalják be, hogy nem kevés nyelvmunkával benyalják magukat külföldön és megtanítják őket... vagyis megpróbálják megtanítani őket játszani. Én eddig is és ezután is azokat fogom tisztelni, akik a saját erejükből felmutatnak valamit és nem nc győzlemre és div6 helyezésekre csattogtatják a fitymájukat.

A következő ETF2L szezonban feltehetően három magyar csapat is a div4-ben indul, amire korábban nem volt példa. Mit vársz tőlük, név szerint az üBearz, a VLCompany és a Redstars csapatától? Mire lehet képes a Public Enemies a div3-ban, ha odakerül?

Bunfi: FÚ! Négy egész csapat?! Az őszintét megvallava az Übearz úgy ahogy van nem érdekel. Egy kicsit sem, persze a faszságaik igen, hiszen azon jó nevetni, de amúgy nem. Bocsánat, ha ezzel megsértem őket. De jobban belegondolva... VLCompany érdekes kérdés, ha medicjük nem emózik be, akár jók is lehetnek. Bocsánat Boci, de ezt a poént nem hagyhattam ki. A Redstars léte Luigi rage-emissziójától függ és attól, hogy walai mennyire lesz láming (=láma+leming). Az NMI-ről, mint a csapat tulajdonosa 8) egyelőre nem nyilatkozom, csak megerősítem, hogy kivívták az előző rendes szezonban a div3-ba való továbbjutást.

Újra meg újra előkerül egy magyar TF2 LAN terve. Azt hiszem ebben te vagy a legilletékesebb személy. Mi az oka, hogy belátható időn belül nem tűnik valószínűnek egy ilyen esemény megrendezése? Kevés a csapat, vagy többről van szó?

Bunfi: Persze, hogy tervben van, de már két éve is arra jutottunk, hogy aki a másikkal akar találkozni, az elmegy és találkozik. Ehhez nem kell "közösségi jellegű" LAN. Ha lenne nevezési- és pénzdíjas lan, az egészen más irányba terelné a dolgokat. De lássuk be, jó szívvel 16 "esetleg-talán" klán az semmi. Ezen felül meg felesleges vizsgálni, hogy ki-kit utál.

Jöjjenek az online kupák! A Nightcupokat sokan szidták annó, de visszagondolva nem is voltak annyira rosszak, főleg ha összevetjük az újabbakkal... Szerinted szükség van manapság ilyen egyestés kupákra a magyar közösségen belül?

Bunfi: Jók voltak? Talán. Ha azokat kérded, akik nyertek, azok biztos ezt mondják. Mi (gyengébbek kedvéért, az MsC) általában megszívtuk, szóval szar. A végén pedig tényleg színvonaltalan lett a dolog, mert külsősök csinálták. Szerintem szükség van-e? Erre a kérdésre megadták a választ a PP kupák. Hetente? Nem tudom, hogy hogyan lehettek ennyire buták, hogy azt hitték menni fog. Havonta egy, talán. Esetleg változatos más jellegű NC-k. A lényeg az, hogy nem úgy tekintettek rá a csapatok, mint egyestés-egymapos eseményre, aki ahányadik lett arra verte. Akit meg összeraktak az első körben a cR-rel és itt most holt kezdő csapatokról beszélek, azok rinyáltak. Nem lehet igazságot tenni. Nem kellene ezeket értékmérő és skillmérő eseményeknek tekinteni, mint ahogy a pcw-ket sem.

A régi arcok közül mára nagyon kevés maradt meg a magyar scene-ben. Ez természetes folyamat, vagy közrejátszott benne a játék alapos megváltozása, esetleg a scene felhígulása?

Bunfi: Ez természetes folyamat, amelyet sajnos a játék változása katalizált. Ehhez hozzájárult a magyar mentalitás, és azoknak az embereknek a lejáratása, akik ugyan munkálkodnak, de nem tetszik amit-ahogy és akkor pusztuljanak. Ennek az áldozata lett például ToMee, aki szerintem tényleg nagy veszteség. A hab a tortán pedig ezek az agyatlan updatek voltak. Semmi szükség nem volt olyan dolgokra, amit muszájságból (mert hát kell egy harmadik fegyver is, kettő nem elég) és teszteletlenül tettek bele a játékba. A legviccesebbek az ugró emberre mini-critet lövő TDH, a mindent fejlövésre adó Huntsman vagy az egy nap alatt "kitalált" Crit-a-Cola voltak. És még van annyi, de annyi.

Manapság a te is leginkább a Battlefield Bad Company 2-ben torzulsz, nem a TF2-ben. Van rá esély, hogy a jövőben egy TF-es klánban lássunk, vagy végleg hátat fordítottál ennek?

Bunfi: Publicolni nincs kedvem, maxikmum barátokkal nagy ritkán. Klánozni szívesen klánoznék, de skillemhez (ami nincs :P) passzoló ismeretlenekkel nincs humorom játszani. Egyébként a Bad Company is akkora bugos szar konzolport, hogy ihaj csuhaj.

Van olyan, akivel a játékban eltöltött idő alatt ismerkedtél meg és lett esetleg a barátod?

Bunfi: Vannak páran.

Azt mindenki tudja, hogy mit gondolsz a Valve üzletpolitkájáról és a játékmenetet szétcsesző frissítésekről. Az nem elég, ha az új fegyverkeet kibannolják a ligákról? A publikon játszó emberek minden újdonságnak örülnek, őket nem nagyon izgatja a téma.

Bunfi: Ez egy brilliáns kompetitív játék LEHETNE, de nem az. Miért? Nem úgy állnak hozzá az emberek. Kiveszőben van az a hozzáállás, amely annó akkora játékká tette a 1.6-ot vagy a Q3-at. Milliók játszanak publicon, hülyülni, kikapcsolódni, mert megvették fillérekért (ami szerintem pofátlanság). De nézzük a tényeket: ETF2L 7. szezon, 330 csapat, azaz ha csapatonként 8 emberrel számolva alig több, mint 2500 játékos. Nem nevetséges? Szerintem itthon van ennyi ember aki klánban játsza a Counter-Strikeot, nem pedig egész Európából ennyien neveznek. A Valve pofádbahazudós-própárti politikája pedig csak a kirakatnak van, vagyis volt. Valójában nem nagyon segítette elő a dolgokat érdemben. Ez szomorú.

Tehát a kompetitív játék jövőjét is sötéten látod? Véleményed szerint meddig húzhatja a TF2?

Bunfi: Nézzük a tényeket. Amikor volt GPS 64 (!!!!) csapat ment le CS 1.6-ot játszani. Nem sajnálták rá a pénzt és nem anyutól kellett kisírni, ez mára drasztikusan megváltozott. A játékosok változatosságot és pozitív megerősítést várnak a játékoktól, nem pedig kiszámíthatóságot. Pedig egy jó játékot nem lehet megunni, az pedig nem jó az eladásoknak, így unják meg hamar vagy adjunk el belőle minél többet. Például ezért szartak most bele a Source-ba is, vagy ezért van minden évben új Call of Duty.

A TF2 addig húzza, ameddig húzza. Most is csak az erőssen eltúlzott nyeremények miatt mennek a top csapatok lanra. Már arra a (mostmár) két lanra.

A pénzdíjakat illetően, éppen hogy kevesli a legtöbb csapat. A lanok terén történt előrelépés, meglátjuk milyen lesz a folytatás.

Bunfi: Keveslik? MUHAHAHAHA. Tudod mennyit kapott a CS 1.6 győztes csapat? Mehetnek a WCG-re. Vagy a Source? 1300 Euró! Szerintem mély csendben andalogjanak haza, ahelyett, hogy rinyálnak. (A TF2 verseny első helyezett csapata annyi pénzt kapott, mint az 1.6 és a Source  verseny első három helyezettje összesen!)

Ha egy napra bármit megváltoztathatnál a Team Fortress 2-höz kötődő bármilyen dologban, akkor mit tennél?

Bunfi: Egy napra semmit nem változtatnék meg. Egy nap semmire nem elég, sőt igazából én már semmit nem változtatnék meg.

A nevezetes "Bunfi ismét megmondja" videó egy Nightcupon történt nem túl barátságos beszólásodat figurázza ki. Hogy tekintettél rá akkor, 1,5 éve, és mit gondolsz róla most? :)

Bunfi: Eredetileg 2 videó született. Az egyiket Tommygun készítette és a "hogy képzeli ezt egy közösségi vezető" hangulatban próbált oltani, ami nem sikerült. Majd Blastwave előállt ezzel, amely szerintem epikus magasságokba repítette ezt a beszólást. A véleményem azóta semmit nem változott a videóról. A legjobb.


Végére egy kis "játék", ha te is benne vagy. Leírok egy-egy szót, és mondd el, hogy mi ugrik be róla elsőként! (Igen, Admirable-től loptam.)

Mehet?

Bunfi: Nem tudom elkerülni ezt a divatos szójátékot, úgyhogy kezdjük!

TotalTF Kupa

Bunfi: miazaVAC?!

Ghost

Bunfi: 14

haxx/fanatiqz/übearz

Bunfi: face

Crit Rocket

Bunfi: múlt

Fodi

Bunfi: Hol jóban, hol rosszban.

MsC

Bunfi: káosz

Az interjú végére búcsuzóul szeretnél valamit mondani?

Bunfi: Hoztam kerozint, itt van a ház alatt 30000 literes tartályban. Van tüzed, Larry?

Komolyra fordítva üdvözlöm az MsC gerincét, az NMI-seket, a volt cR dinasztiát, legfőképp Irdatlan bácsit és Bizmarkot. Pubi még mindig egy nagyképű tahó, de élvezi. A Calisokat és az OGC szerverüzemeletőit. Még mindig szar a tickrate, de legalább vannak achievementek!

Mindenkinek a legjobbakat, CU @ LAN!

Köszönöm szépen az interjút! Minden jót kívánok neked a továbbiakban!

Bunfi: Köszönöm.

 

 

avatar #80
Válasz Desann #79. hozzászólására
Mi nem tudunk róla semmit. Talán Bázismodel okosabb a témával kapcsolatban...
"Talán" ;D
ha ő nem, akkor ki?:P
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #79
Desann 2010. augusztus 20. 205 hozzászólás 1574.
Válasz FX0 #78. hozzászólására
Lenne egy kérdésem, mondjuk nem ehhez a témához kapcsolódik, de ha oda írom akkor meg nem veszi észre senki, mert mindenki csak a kiemelt híreket nézi.



vanillatf2-n holnapra van írva a pub vs pros. Ide miért nincs?
Mi nem tudunk róla semmit. Talán Bázismodel okosabb a témával kapcsolatban...
avatar #78
FX0 2010. augusztus 20. 111 hozzászólás 2456.
Lenne egy kérdésem, mondjuk nem ehhez a témához kapcsolódik, de ha oda írom akkor meg nem veszi észre senki, mert mindenki csak a kiemelt híreket nézi.



vanillatf2-n holnapra van írva a pub vs pros. Ide miért nincs?
avatar #77
hello_kitty 2010. augusztus 19. 965 hozzászólás 359.
Válasz larry #76. hozzászólására
de hol van taki?
Ő majd a te interjúdnál fog megjelenni daviccal karöltve.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #76
larry 2010. augusztus 19. 50 hozzászólás 3838.
de hol van taki?
avatar #75
Válasz Athemil #74. hozzászólására
:popcorn:
aggyál :$

ADMIN: adjál helyesebben
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #74
Athemil 2010. augusztus 18. 124 hozzászólás 2276.
:popcorn:
avatar #73
Fodishow 2010. augusztus 18. 115 hozzászólás 2400.
Válasz Edomeh #66. hozzászólására
Admin bá, most nem azért, de te is tudhattad volna előre, hogy flamewar lesz ha kiraksz egy bunfival készült interjút... szerintem még sok munkád lesz :D
Igazad van, számolni kell azzal hogy vannak ilyen otromba emberek. Ha azonban ezt teszed, máris kapod a lehúzást hogy mennyire negativ és destruktiv is vagy, pföjjj! Ördögi kör, nemde...?
avatar #72
wrex 2010. augusztus 18. 437 hozzászólás 839.
Most már tényleg elég lesz. Kezd szánalmas lenni, de nem is érdekel. És mielőtt "valaki" elkezdené, hogy akkor ne olvassam ha nem érdekel. De olvasom mert unatkozom, és ez is megteszi időtöltésnek. :)
8)
avatar #71
PozitiveRP 2010. augusztus 18. 1123 hozzászólás 297.
Azért a ló túloldalára se kéne átesni. Az nem flame, hogy ha valamivel kapcsolatban elmondja valaki a véleményét, teszi ezt, ahogy teszi. És az se flame, ami itt megy. Ez személyeskedés. Be lehet fejezni.
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #70
ZTA-NMI 2010. augusztus 18. 64 hozzászólás 3350.
Válasz Edomeh #66. hozzászólására
Admin bá, most nem azért, de te is tudhattad volna előre, hogy flamewar lesz ha kiraksz egy bunfival készült interjút... szerintem még sok munkád lesz :D
Teljesen igaz,egy normális interjút azé ne rakjanak ki,mert a sok hülye a hozászolásaival elbassza,milyen igazad van!
avatar #69
Krissz 2010. augusztus 18. 77 hozzászólás 3020.
Akinek hosszú a körme az egy köcsög.
Kedvencem a műfenyő ha rálépek porhanyós!
avatar #68
állandóan ezt kell csinálni-e?! ;D
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #67
hykleri 2010. augusztus 18. 223 hozzászólás 1482.
Szerintem meg ostoba vagy.

SNAP
avatar #66
Edomeh 2010. augusztus 18. 244 hozzászólás 1388.
Válasz GhostjAHZk1zOr #62. hozzászólására
[Ezt most fejezzed be, nem kell a feszkó!] - admin
Admin bá, most nem azért, de te is tudhattad volna előre, hogy flamewar lesz ha kiraksz egy bunfival készült interjút... szerintem még sok munkád lesz :D
avatar #65
Válasz hello_kitty #63. hozzászólására
Te csak tudod.
Moderálva...
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #64
slamy 2010. augusztus 18. 114 hozzászólás 2413.
még várok hátha viki is mondd valami értelmeset ^^
avatar #63
hello_kitty 2010. augusztus 18. 965 hozzászólás 359.
Válasz GhostjAHZk1zOr #62. hozzászólására
[Ezt most fejezzed be, nem kell a feszkó!] - admin
Te csak tudod.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #62
Válasz hello_kitty #59. hozzászólására
Végül is igazad van. Az ilyen sanyarú sorsra jutott emberekkel, akiknek csak a szapulásom jelent örömet, azokkal nem kell foglalkozni. My bad. 8)
[Ezt most fejezzed be, nem kell a feszkó!] - admin
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #61
kappan 2010. augusztus 18. 739 hozzászólás 480.
Válasz GhostjAHZk1zOr #58. hozzászólására
Hogy valakit idézzek ; "Ha nem tetszik,ne olvasd ;)"
De tetszik, sőt nagyon is jól szórakozok rajtatok. Csak slam (rotfl) kérdezett én meg gondoltam válaszolok. :)
"Bunfi gondolatainak magyar hangja" by Pozi
avatar #60
PozitiveRP 2010. augusztus 18. 1123 hozzászólás 297.
Válasz hello_kitty #59. hozzászólására
Végül is igazad van. Az ilyen sanyarú sorsra jutott emberekkel, akiknek csak a szapulásom jelent örömet, azokkal nem kell foglalkozni. My bad. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=3GmWfenCMaA
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #59
hello_kitty 2010. augusztus 18. 965 hozzászólás 359.
Válasz GhostjAHZk1zOr #58. hozzászólására
Hogy valakit idézzek ; "Ha nem tetszik,ne olvasd ;)"
Végül is igazad van. Az ilyen sanyarú sorsra jutott emberekkel, akiknek csak a szapulásom jelent örömet, azokkal nem kell foglalkozni. My bad. 8)
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #58
Válasz kappan #55. hozzászólására
Inkább arra akarnak rávilágítani, hogy: gtfo pls. :)
Hogy valakit idézzek ; "Ha nem tetszik,ne olvasd ;)"
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #57
Krian 2010. augusztus 18. 22 hozzászólás 5741.
Válasz kappan #55. hozzászólására
Inkább arra akarnak rávilágítani, hogy: gtfo pls. :)
This.
avatar #56
hello_kitty 2010. augusztus 18. 965 hozzászólás 359.
Te Slam, figyelj csak mi lenne ha elmennél máshová kötekedni?
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #55
kappan 2010. augusztus 18. 739 hozzászólás 480.
Válasz slamy #54. hozzászólására
Szóval, ezzel azt akarjátok mondani, hogy Bunfi a "nagyon régi szép időkben", szép, igényes, terjengős, tökéletesen kivitelezett cikkeket írt, és a kommentjeiben sem szerepelt senkinek egyetlen felmenője, csak a kegyetlen populus erőltette rá?
Inkább arra akarnak rávilágítani, hogy: gtfo pls. :)
"Bunfi gondolatainak magyar hangja" by Pozi
avatar #54
slamy 2010. augusztus 18. 114 hozzászólás 2413.
Válasz Krian #52. hozzászólására
Egy kicsit extrémebb, de működő példával élnék: egy bűnözővel nem lehet szépen beszélni, hogy "ugyan már pajti, ismerd el, hogy biza te loptál krumplit, nem a kisöcséd, oszt' akkor ígérem minden fasza lesz...". Ezt le fogja szarni, talán még ki is nevet. Ellenben ha úgy közelíted meg a dolgot, hogy "idefigyelj b*meg vagy elismered amit tettél vagy megígérem, hogy a szaros életed hátralévő részét egy 2x2 méteres cellában éld le...".Szomorú, de szükséges, retardáltakkal csak retardált módon lehet beszélni.
Szóval, ezzel azt akarjátok mondani, hogy Bunfi a "nagyon régi szép időkben", szép, igényes, terjengős, tökéletesen kivitelezett cikkeket írt, és a kommentjeiben sem szerepelt senkinek egyetlen felmenője, csak a kegyetlen populus erőltette rá?
avatar #53
PozitiveRP 2010. augusztus 18. 1123 hozzászólás 297.
Válasz Krian #52. hozzászólására
Egy kicsit extrémebb, de működő példával élnék: egy bűnözővel nem lehet szépen beszélni, hogy "ugyan már pajti, ismerd el, hogy biza te loptál krumplit, nem a kisöcséd, oszt' akkor ígérem minden fasza lesz...". Ezt le fogja szarni, talán még ki is nevet. Ellenben ha úgy közelíted meg a dolgot, hogy "idefigyelj b*meg vagy elismered amit tettél vagy megígérem, hogy a szaros életed hátralévő részét egy 2x2 méteres cellában éld le...".Szomorú, de szükséges, retardáltakkal csak retardált módon lehet beszélni.
This.
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #52
Krian 2010. augusztus 18. 22 hozzászólás 5741.
Válasz slamy #50. hozzászólására
Hogy érted azt, hogy le kellett alacsonyodnia a noobok szintjére? Ez volt a sorsa, vagy végzete?? wtf
nem látom benne szükségszerűséget
Egy kicsit extrémebb, de működő példával élnék: egy bűnözővel nem lehet szépen beszélni, hogy "ugyan már pajti, ismerd el, hogy biza te loptál krumplit, nem a kisöcséd, oszt' akkor ígérem minden fasza lesz...". Ezt le fogja szarni, talán még ki is nevet. Ellenben ha úgy közelíted meg a dolgot, hogy "idefigyelj b*meg vagy elismered amit tettél vagy megígérem, hogy a szaros életed hátralévő részét egy 2x2 méteres cellában éld le...".Szomorú, de szükséges, retardáltakkal csak retardált módon lehet beszélni.
avatar #51
kappan 2010. augusztus 18. 739 hozzászólás 480.
Válasz slamy #49. hozzászólására
kappan van esetleg értelmes, talán 4 szóból álló hozzászólásod?
Mint észrevetted trollkodok, csak veled ellentétben ez esetben én megoldom azt két szóval, amit te több mondattal.
"Bunfi gondolatainak magyar hangja" by Pozi
avatar #50
slamy 2010. augusztus 18. 114 hozzászólás 2413.
Válasz PozitiveRP #47. hozzászólására
Alapjában véve baromság.

Bunfi sok mindent csinált, jót és rosszat egyaránt. A kettőt különböző okokból tette. Van akinél szerzett sok rossz pontot, és még mindig mínuszban van, van akinél nem. De legalább tett valamit, vagy legalább is próbált. Az, hogy le kellett alacsonyodnia a noobok szintjére, hát Istenkém van ilyen. Pisztáciahéjban ennyi.
Hogy érted azt, hogy le kellett alacsonyodnia a noobok szintjére? Ez volt a sorsa, vagy végzete?? wtf
nem látom benne szükségszerűséget
avatar #49
slamy 2010. augusztus 18. 114 hozzászólás 2413.
Válasz kappan #42. hozzászólására
slam, rotfl.
kappan van esetleg értelmes, talán 4 szóból álló hozzászólásod?
avatar #48
Pityubaa 2010. augusztus 18. 256 hozzászólás 1339.
Minderre semmit nem tudok mondani.

http://img248.imageshack.us/i/trollsh.jpg/
avatar #47
PozitiveRP 2010. augusztus 18. 1123 hozzászólás 297.
Válasz BoKK #43. hozzászólására
Emlékszem első hozzászólás "cserére" Bunfival az Update-ről volt egy kis vita gondoltam lesz egy kis eszme csere ki mit gondol ,de aztán az első válaszánál be kurva anyázott. Vártam mikor bannolják ki a gyönyörű beszédért aztán láttam ,hogy az egyik hírt ő rakta ki hát fantasztikus volt az az érzés. Akárhogy nézem, futtatom le Bunfi semmivel se jobb mint bármelyik másik vérpistikel ugyan úgy reagál mint a többi ha másnak nem egyezik a véleménye az övével és mindig arra gondolok mennyivel jobb lehetne (legalábbis amennyit rombolt biztos jobb lenne) ha rohadt gyorsan eltűnt volna. A végére még akartam káromkodni egyet ,de csak egy nagyon közhelyes jut eszembe az ,hogy b@zd meg.
Alapjában véve baromság.

Bunfi sok mindent csinált, jót és rosszat egyaránt. A kettőt különböző okokból tette. Van akinél szerzett sok rossz pontot, és még mindig mínuszban van, van akinél nem. De legalább tett valamit, vagy legalább is próbált. Az, hogy le kellett alacsonyodnia a noobok szintjére, hát Istenkém van ilyen. Pisztáciahéjban ennyi.
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #46
Edomeh 2010. augusztus 18. 244 hozzászólás 1388.
Válasz BoKK #43. hozzászólására
Emlékszem első hozzászólás "cserére" Bunfival az Update-ről volt egy kis vita gondoltam lesz egy kis eszme csere ki mit gondol ,de aztán az első válaszánál be kurva anyázott. Vártam mikor bannolják ki a gyönyörű beszédért aztán láttam ,hogy az egyik hírt ő rakta ki hát fantasztikus volt az az érzés. Akárhogy nézem, futtatom le Bunfi semmivel se jobb mint bármelyik másik vérpistikel ugyan úgy reagál mint a többi ha másnak nem egyezik a véleménye az övével és mindig arra gondolok mennyivel jobb lehetne (legalábbis amennyit rombolt biztos jobb lenne) ha rohadt gyorsan eltűnt volna. A végére még akartam káromkodni egyet ,de csak egy nagyon közhelyes jut eszembe az ,hogy b@zd meg.
+++++++++++
avatar #45
Bokk ftw!És milyen igaza van ;)
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #44
vmiki88 2010. augusztus 18. 21 hozzászólás 5882.
hu buffancs nem oldanád fel a blogodom a bannot rólam? úgy emlékszem nem anyáztam meg ilyenek
(ott ":) MIKI (:" néven vagyok fönt az indán).
Ha nem oldod fel az sem gond (szerintem úgysem fogod feloldani)
avatar #43
BoKK 2010. augusztus 18. 115 hozzászólás 2401.
Emlékszem első hozzászólás "cserére" Bunfival az Update-ről volt egy kis vita gondoltam lesz egy kis eszme csere ki mit gondol ,de aztán az első válaszánál be kurva anyázott. Vártam mikor bannolják ki a gyönyörű beszédért aztán láttam ,hogy az egyik hírt ő rakta ki hát fantasztikus volt az az érzés. Akárhogy nézem, futtatom le Bunfi semmivel se jobb mint bármelyik másik vérpistikel ugyan úgy reagál mint a többi ha másnak nem egyezik a véleménye az övével és mindig arra gondolok mennyivel jobb lehetne (legalábbis amennyit rombolt biztos jobb lenne) ha rohadt gyorsan eltűnt volna. A végére még akartam káromkodni egyet ,de csak egy nagyon közhelyes jut eszembe az ,hogy b@zd meg.
avatar #42
kappan 2010. augusztus 18. 739 hozzászólás 480.
slam, rotfl.
"Bunfi gondolatainak magyar hangja" by Pozi
avatar #41
hello_kitty 2010. augusztus 17. 965 hozzászólás 359.
Válasz slamy #36. hozzászólására
biztos forrásból tudom, hogy ugyanez megy a lengyel sceene-ben, csak a poén lényege, hogy ott a szó szoros értelmében vett pubberek zúzzák porrá a "prokat" iszonyatos flammel, meg hadjáratokkal.
A buta emberek mindig is többen voltak. És én is büszke lennék arra, hogy emberi mivoltomból kivetkőzve, oltok teljesen ismeretlen embereket, mert minden következmény nélkül megtehetem. Minden elismerésem a tiéd, mert te csinálod jól.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #40
Edomeh 2010. augusztus 17. 244 hozzászólás 1388.
Moderálva...
avatar #39
Válasz redcow #38. hozzászólására
BUNFINAK igaza volt, kár veletek foglalkozni...
Hívj egy tűzoltót REDCOW :$
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #38
redcow 2010. augusztus 17. 16 hozzászólás 6585.
Válasz GhostjAHZk1zOr #35. hozzászólására
>:3
Am nem oltásból, de tényleg gáz ha ilyeneket nézel ;D
Bár ha ennyire érdekel a melegség akkor szíved joga foglalkozni vele ;) :P
BUNFINAK igaza volt, kár veletek foglalkozni...
avatar #37
PozitiveRP 2010. augusztus 17. 1123 hozzászólás 297.
Válasz slamy #36. hozzászólására
biztos forrásból tudom, hogy ugyanez megy a lengyel sceene-ben, csak a poén lényege, hogy ott a szó szoros értelmében vett pubberek zúzzák porrá a "prokat" iszonyatos flammel, meg hadjáratokkal.
Nem hinném, hogy a két community egy súlycsoport. Horvát, szlovák, bulgár, lett, litván, stb...
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #36
slamy 2010. augusztus 17. 114 hozzászólás 2413.
Válasz Pityubaa #34. hozzászólására
Igazad van, bár igazából ügyet se vetnék rá, ha legalább kultúrált módon, észérvekkel fogalmaznák meg a kritikát. Csak sajnos itt egyesek nem akarják belátni az igazságot, mert sérülne az egójuk, pedig sokkal többre tartom azokat, akik képesek javulni. De pont azok fogják hinni, hogy ők a kivételek, akikre gondolok. :)
Nekem is van véleményem, de sajnos az interneten mindenki egyenlő.
biztos forrásból tudom, hogy ugyanez megy a lengyel sceene-ben, csak a poén lényege, hogy ott a szó szoros értelmében vett pubberek zúzzák porrá a "prokat" iszonyatos flammel, meg hadjáratokkal.
avatar #35
Válasz redcow #32. hozzászólására
jaj, ghost irnál valami szellemesebbet, most aztán vissza lettem oltva.
>:3
Am nem oltásból, de tényleg gáz ha ilyeneket nézel ;D
Bár ha ennyire érdekel a melegség akkor szíved joga foglalkozni vele ;) :P
Zsák a foltját - Road to fanatiqz
avatar #34
Pityubaa 2010. augusztus 17. 256 hozzászólás 1339.
Válasz PozitiveRP #33. hozzászólására
A moderálás itt már valami olyannak hatna, hogy el akarjuk tussolni a nyilvánvaló dolgokat. Vannak ellentétek, és vannak akik kommentek formájában szeretnek ezzel foglalkozni. Nem igazán lehet vele mit kezdeni. Ha nem is jó értelemben, de "pezseg az élet".
Igazad van, bár igazából ügyet se vetnék rá, ha legalább kultúrált módon, észérvekkel fogalmaznák meg a kritikát. Csak sajnos itt egyesek nem akarják belátni az igazságot, mert sérülne az egójuk, pedig sokkal többre tartom azokat, akik képesek javulni. De pont azok fogják hinni, hogy ők a kivételek, akikre gondolok. :)
Nekem is van véleményem, de sajnos az interneten mindenki egyenlő.
avatar #33
PozitiveRP 2010. augusztus 17. 1123 hozzászólás 297.
Válasz Pityubaa #26. hozzászólására
Folytatjuk, amit az előző topikban? Igazából itt van egyrészt egy segghülye részleg aki papgájként ismételgeti magát, meg vannak akik etetik a trollokat. Egyszerűen ki kéne törölni a nem ide illő kommenteket.
A moderálás itt már valami olyannak hatna, hogy el akarjuk tussolni a nyilvánvaló dolgokat. Vannak ellentétek, és vannak akik kommentek formájában szeretnek ezzel foglalkozni. Nem igazán lehet vele mit kezdeni. Ha nem is jó értelemben, de "pezseg az élet".
"Minden problémánál felsejlik a megoldás reménysugara; és a szilárd bizonyosság, hogy semmi sem biztos vagy megváltoztathatatlan."
avatar #32
redcow 2010. augusztus 17. 16 hozzászólás 6585.
Válasz GhostjAHZk1zOr #24. hozzászólására
Tapasztalatból?
Ha meg nem, akkor eléggé gáz hogy ilyeneket nézel ;)
jaj, ghost irnál valami szellemesebbet, most aztán vissza lettem oltva.
avatar #31
Bsmallz 2010. augusztus 17. 109 hozzászólás 2481.
Válasz Sult #30. hozzászólására
Remek kis interjú. A 4. szójátéknál nagyot nevettem :D.

(gyerünk Matt írd be hogy eXDuo :D)
se :D